نوشته شده توسط : azar yousefi
 

savahele qeshm

سواحل قشم جزیره قشم با مساحتی تقریبا به ۱۵۰۰ km مربع، بیشترین کرانه‌ها , سواحل را در میان جزیره های خلیج فارس به خود اختصاص داده است. سواحل زیتون، جزایر ناز، سیمین، سوزا، شیب‌دراز، مسن، سلخ و دوستکو از جاذبه های دیدنی سواحل جزیره قشم به شمار می آید. از ویژگی‌های سواحل جزیره، متنوع بودن ساحل های صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی و سواحل جنگلهای حرا جزیره می باشد که این نوع خصوصیات به‌ صورت یک جا در کمتر جزیره‌ای دیده  می‌شود. از دیگر سواحل جزیره قشم , سواحل شنی و ماسه‌ای نقره‌فام و سیمین براق می باشد. متنوع بودن ساحل صخره‌ای ریگو که به ساحل لاک‌پشت‌ها نیز معروف می باشد از سواحل دیگر زیبای جزیره قشم می باشد که لاک‌پشت‌ها در این ناحیه برای نفس‌گیری و تغذیه به روی آب می‌ روند.

مطالب مرتبط :

تور قشم 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: سواحل قشم,دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,اماکن تفریحی قشم,مراکز دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تور قشم 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دره ستارگان قشم,دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,اماکن تفریحی قشم,مراکز دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

jazire hegam qeshm

جزیره هنگام از جزیره های مهم خلیج فارس می باشد که در زمان قدیم به آن هینام یا «هنجام» هم می گفتند . جزیره هنگام ، به ظاهر در زمان های قدیم مکان توقف کشتی ها برای جمع آوری آب و غذا بود و به همین علت نام گرفتن کلمه هنگام در این جزیره در واقع به معنای آمدن به موقع و به هنگام برای جمع کردن آب و غذا و دیگر وسایل لازم برای سفر است. همینطور در شهرستان میناب 12 ساعت آب را یک هنگام نام گذاشته اند.

 

 

 

 

 

 

jazire hormoz qeshm

 

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

 

مطالب مرتبط :

تور قشم 94



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,اماکن تفریحی قشم,مراکز دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل بین المللی دریا قشمسه ستاره

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

 

 

هتل سناتور قشم   سه ستناره

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

 

 

 

hotel apatteman sama qeshm

هتل آپارتمان سما قشم هتلی تمییز و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است فضایی آرام در بهترین نقطه شهر قشم قرار گرفته است . به مراکز خرید بسیار نزدیک است، برنامه های متنوع تفریحی و گردشگری شامل ترانسفر و گشت در جزیره ، مدیریت و کادر با تجربه و کارآزموده آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز را می باشند. امکانات هتل شامل : لاندری , صندوق امانات , اینترنت در لابی , اینترنت در اتاق , آسانسور , کافی شاپ و رستوران که رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران گرامی پذیرایی می کند.

آدرس هتل آپارتمان سما قشم : جزیره قشم , بلوار ولیعصر , چهار راه رسالت

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری قشم



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد